Katholieke Kerk in en om Leuven

Welkom op de webstek voor de geloofsgemeenschappen in en rond Leuven

1. Reservatie
2. Fotoreeks
3. Tarieven
4. Prijslijst dranken
5. Gebruikersregels

Gebruikersregels zaal « PAVO » 2022
V.P.W. Gewest Leuven vzw Maatschappelijke zetel Amerikalei 29 3000 Leuven
RPR 0407743458
BTW nr. BE407.743.458
  1. Als ‘huurder’ wordt beschouwd al wie gebruik maakt van de infrastructuur van Pavo. De reservatie gebeurt via het reservatieformulier online en is pas geldig van zodra de reservatie online staat in de PAVO-kalender. Het huurgeld en de waarborg (150,00€ of 350,00€) moeten op de Pavo-rekening nr.BE36 4314 7540 8181 staan ten laatste 3 dagen voor de huurdatum.
    De annulatievergoeding bedraagt 50,00 €.
  2. Op het afgesproken moment wordt de sleutel in de zaal overhandigd door Luc De Coster, Prins de Lignestraat nr. 15 (tel.016/221733, GSM 0478/846427) of eventueel door P. De Becker, Waversebaan 90 (tel. 016 233665). Na het afsluiten van de zaal steekt de huurder de sleutel van de rolluik onverwijld in de brievenbus op het respectievelijk adres
  3. De huurder doet er goed aan de staat van de lokalen en hun uitrusting na te zien vóór ingebruikneming en eventuele mankementen te signaleren. Ook bij eventuele panne of defect zal de huurder onmiddellijk de Pavo-verantwoordelijke(n) P. Van Dormael 0497/631105 of L. De Coster 0478/846427 verwittigen.
  4. Pavo is uitgerust voor een maximum van 140 personen van wie maximaal 100 in de grote zaal en maximaal 40 in de kleine zaal.
  5. Bij BRAND kan men brandalarm geven via de rode brandmelders in de bar of in de keuken. Een BRANDDEKEN is opgehangen naast de gasfornuizen. Een automatische brandblusser staat gemonteerd boven de friteuse. In iedere zaal hangt minstens één brandblusapparaat. In de inkomhal hangt een brandslang.
  6. Brandweer en medische spoeddienst zijn bereikbaar via het noodnummer 112.
  7. De NOODUITGANG bevindt zich achteraan de zaal rechts en is voorzien van een nooddeur met stang. Deze vluchtdeur staat op alarm! Het openen ervan is enkel toegelaten in noodgeval. De volledige vluchtweg (zie pictogrammen) moet om veiligheidsredenen steeds vrij blijven. Dit geldt ook voor de inkomhal. Tijdens de activiteit moet het rolluik opgerold blijven tijdens de activiteit.
  8. Er mogen geen meegebrachte toestellen (discoapparatuur, friteuse, bain-marie…) gebruikt worden in Pavo, tenzij met uitdrukkelijke toelating. Gasflessen zijn verboden. Affiches, prijslijsten e.d. mogen niet op de bepleisterde muren, deuren of deurlijsten aangebracht worden, wel op de platen in plexiglas. Thee- en waxinelichtjes mogen alleen met druppelvanger gebruikt worden.
  9. De vaatwasmachine in de afwaskeuken moet volgens de aangegeven richtlijnen bediend (liefst door dezelfde persoon). Het afgewassen servies en bestek en de wijnglazen worden naar de bereidingskeuken gebracht voor hergebruik in de zalen of om definitief opgeborgen te kunnen worden in de keukenkasten (zoals aangegeven).
  10. In de (dubbele) gasfriteuse mag enkel frituurolie gebruikt worden. De inhoud van elke bak is 15 à 20 l. De huurder zorgt zelf voor aan- en afvoer van de olie.
  11. De tafels en de kapstokken mogen niet verplaatst worden naar een ander lokaal zonder toelating.
  12. Alle nodige verbruiksgoederen voor keuken, toog en W.C.’s worden door de huurder meegebracht. De vaatwasser is automatisch voorzien van de nodige producten.
  13. Ten behoeve van de Pavo-huurders is er in de kelder een drankenvoorraad aanwezig (wijn, bier, frisdranken, water). Bij interesse wordt de reserve ontsloten. De huurder neemt de gewenste hoeveelheid, waarna de reserve weer gesloten wordt. Op de toogfrigo en bovenop de toog mogen alleen flessen geplaatst worden, zonder kratten. De drankglazen worden na gebruik afgewassen en moeten glashelder, droog en ordelijk teruggeplaatst worden. De huurder brengt het leeggoed en de niet-aangebroken flessen terug naar de kelder (met zijn adresgegevens!). De verbruikte drank wordt na ontvangst van de rekening giraal vereffend. Glasscherven kan men kwijt in een plastieken emmer onder de toog.
  14. Daar de zaal ingebed is in een woonbuurt en akoestisch niet geïsoleerd is, mag de volumeknop van de geluidsinstallatie niet te luid gedraaid worden. Klachten uit de buurt over lawaaihinder kunnen leiden tot het inhouden van (een deel van) de waarborg
  15. SABAM -rechten en alle andere vergoedingen vallen ten laste van de huurder.
  16. Er geldt een rookverbod in alle lokalen.
  17. De gebruiker kan aan de hand van de tijdschakelaar (meest rechtse knop) de dagthermostaat inschakelen voor een periode van twee uur (of minder). De programmering van dag- en nachtthermostaat mag niet gewijzigd worden.Een CO2-meter is voorhanden in beide zalen.
  18. Het elektrische bord met automatische zekeringen bevindt zich links achter de kelderdeur.
  19. Fietsen worden niet toegelaten in het gebouw. Op de stoep moet voldoende doorgangsruimte vrijgelaten worden (bv voor rolwagengebruikers). Er is mogelijkheid om fietsen te stallen op het nabije kerkplein.
    Alleen blindengeleide honden zijn welkom.
    De oprit langsheen PAVO leidt naar achtergelegen woningen.Daarom moet die toegangsweg vrij blijven zowel van wagens als van fietsen. Sluit evenmin de inrit van de buren (huizen nr. 2 en nr.4) af.
  20. Bij het einde van de activiteit moet de gebruikte keukenuitrusting (behalve de friteuse en de koffiepercolator) en toebehoren als aanrecht, spoelbakken, toog en tafels, glazen, bestek en porselein afgewassen of gereinigd zijn en afgedroogd . Bestek, servies en glazen moeten op hun juiste plaats teruggezet worden, de gebruikte lokalen uitgeborsteld. Eventuele wijn- en andere vlekken op de vloer moeten onmiddelijk verwijderd worden.Afvalzakken, verpakkingen, dozen, etensresten, scherven en leeggoed (behalve dat van onze drankleverancier) moeten meegenomen worden.
  21. Bij het afsluiten worden de frigo’s (desgevallend ook de tapkoelinstallatie in de kelder) uitgeschakeld en de gasvuren en de friteuse helemaal gedoofd. In de grote zaal worden de stoelen ordelijk op het podium teruggezet in paren (niet voor de kastdeuren), de tafels met hun smalle kant op een halve meter van de lange wanden; in de kleine zaal worden de stoelen gestapeld (per 4) langsheen de straatkant, de tafels met hun smalle kant op een halve m. van de lange wand. Men dooft de lichten en sluit de ramen en de koepels.
  22. Inbreuken op voornoemde artikelen en alle toegebrachte schade zullen leiden tot het inhouden van (een gedeelte van) de waarborg.
  23. De PAVO-verantwoordelijken behouden zich voor om de zaal onaangekondigd te betreden om de naleving van de overeenkomst te komen verifiëren.
  24. Het gebouw en de inhoud zijn verzekerd met afstand van verhaal op de huurder tegen brand, storm, waterschade en glasbraak. De mogelijke vrijstelling is ten laste van de huurder.
  25. De waarborg wordt binnen de week na de huurdatum teruggestort of kan met akkoord van de huurder dienen voor een latere huur

Vereniging Parochiale Werken

Overeenkomstig verordening 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens, delen wij u mee dat uw contactgegevens worden opgenomen in een bestand van geinteresseerden in het werk van het dekenaat Leuven. De houder van het bestand, VZW VPW Dekenaat Leuven, is gevestigd te 3000 Leuven, Amerikalaan 29, tel: 016 22 47 42, mail: secretariaat@kerkleuven.be. De geregistreerde gegevens stellen ons in staat u formulieren en publicaties toe te sturen met betrekking tot onze pastorale en caritatieve doelstellingen. U kan te allen tijden uw toestemming tot de verwerking van uw persoonsgegevens herroepen. Met inachtneming van artikel 13 tot en met 21 van voornoemde verordening heeft u het recht op informatie en toegang tot uw gegevens, recht van inzage, recht op correctie, recht om te verzoeken uw persoonsgegevens te wissen, recht op beperking van de verwerking, recht op overdraagbaarheid van uw gegevens. Uw persoonsgegevens kunnen worden meegedeeld aan dienstverleners die wij raadplegen om de gegevens te kunnen verwerken. U heeft het recht een klacht in te dienen bij de Commissie voor de bescherming van de persoonlijke levenssfeer wanneer u van mening bent dat uw persoonsgegevens niet verwerkt werden conform de relevante wetgevende bepalingen. Functionaris voor de gegevensbescherming: De secretaris-generaal van de Bisschoppenconferentie van België Adres: Interdiocesaan Centrum vzw, Guimardstraat 1, 1040 Brussel Tel: 02/507 05 93 E-mail: ce.belgica @interdio.be.
 © webstek Dekenaat Leuven - 2008 ~ 2024  | gewijzigd op: 09-08-2022
interne verwijzing met mogelijk interne layout interne verwijzing met eigen webbeheer eigen webbeheer